2014. augusztus 6., szerda

Hadarik Rita: Egészséges ínyencfalatok


Hála a jó égnek sem nekem, sem a családnak nincs olyan egészségi problémája, ami miatt gluténmentes ételek után kellene kutatnom, de ennek ellenére egyre inkább azon kapom magam, hogy keresem ezeket a recepteket, hiszen egészségesek, de ennek mindig visszatartott a kipróbálásuktól az, hogy azt gondoltam, nem olyan finomak, mint amilyen ízekhez én szokva vagyok. 
Hadarik Rita blogján gyakran megfordulok, lassan, de biztosan megkedveltem az elsőre meglepő,  a megszokottól nagyon is eltérő recepteket. Neki köszönhetően fedeztem fel a kölest, több finomságot is kipróbáltam már az ő ötleteiből, finomak voltak, én pedig kedvet kaptam a kísérletezéshez. Egyértelmű volt tehát, hogy meg kell vennem a szakácskönyvet, amelyben egészséges ínyencségek sorát mutatja be.
Tetszetős külsejű könyvecskéről van szó, hívogató a jól eltalált borítókép, kedves a beköszöntő is, ezért az olvasó kíváncsian lapozgatja végig a kiadványt. Klasszikus szakácskönyv szerkezete van (kenyerek, levesek, főzelékek, főételek, sütemények) az elején egy rövid leírás található a lisztérzékenységről, a végén pedig egy hasznos kisokos olvasható. Egyszerűen elkészíthető, mégsem átlagos recepteket oszt meg velünk a szerző, a leírások követhetőek. Tudom, hogy egy szakácskönyv nem a legjobb médium az egyéniség átadásához, nekem mégis hiányzik a blogra jellemző könnyed hangvétel, talán egy kicsit lehetett volna még finomítani a receptek előtti szöveget. Valamint a szerkesztés sem a legjobb, nagyon összefolynak a sorok, célszerűbb lett volna jobban széttördelni a leírásokat.
Mindezzel együtt a nyári programom megvan ezzel a könyvvel, rengeteg ötletet kaptam Ritától, a hétvégi konyhatündérkedés alanyait jó előre kiválasztottam, érdemes megvenni, mindenkinek ajánlom!

8/10


1 megjegyzés: