2015. április 9., csütörtök

Vegetáriánus ételek



Itt a tavasz, elegünk van a nehéz ételekből, sorra érkeznek a zöldségeshez a szebbnél szebb zöldségek és gyümölcsök, naná, hogy megjön a kedvünk valami finomat készíteni belőlük! Jómagam nem vagyok vega (bár nem belőlem élnek a hentesek, a legritkább esetben készítek csirkén kívül húsos ételt), de imádok kísérletezni az ízekkel és a különböző alapanyagokkal. Éppen a vidám, harsány színek hívták fel a figyelmemet erre a kiadványra, amikor mozira várva besétáltam a könyvesboltba. Csak belelapoztam, és tudtam, hogy ez nekem kell!
Izgatottan olvastam végig a recepteket, a hétvégi és a jövő heti menü azonnal eldőlt, csak győzzem kipróbálni a rengeteg finomságot, amit találtam benne. Gyönyörű a kivitelezés, zseniális fotókon lehet gusztálni az egészséges ételeket, a külcsínnel tehát semmi probléma sincs. A belbecs viszont hagy maga után egy hangyányi kivetnivalót. Jó ötlet volt, hogy évszakok alapján rendszerezték a finomságokat, viszont jó lett volna, ha ezen belül is kialakítanak egy tematikát, mert így egy idő után kicsit nehéz követni a recepteket. De ennél több bajom nincs a könyvvel, alig várom, hogy holnap elintézzem a hétvégi bevásárlást, és kedvem szerint válogassak az olyan lehetőségek közül, mint pl. tavaszi kölessaláta retekkel, zellerpizza mandulával, madártejben sült alma, spenótos töltött krumpli...

Látványos, ínycsiklandozó és egészséges ételeket tartalmazó szakácskönyv, kötelező darab!

8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése